In het weekend voor de release van FIFA 13 verstopte Buzzista 13 FIFA13 exemplaren op 13 plaatsen verspreid over heel Nederland. De game was nog nergens te koop, dus zeer gewild om het weekend voor lancering thuis te kunnen spelen. Via de Facebook pagina van EA Sports FIFA Benelux, EA.com en Twitter werd de actie aangekondigd. Vlak voor elke zoektocht bij een platform (ongeveer een uur van tevoren) werd een tweet en een post op de Facebook pagina van EA Sports FIFA Benelux geplaatst.
Coƶrdinaten en hints voor de verstopplaatsen werden vrijgegeven via 13 verschillende media platformen: Radio ochtendshow Giel Beelen op 3FM, Facebook & Twitter Voetbal International, website en social media voetbalclub PSV, website Telegraaf.nl, website voetbalclub Willem 2, twitter van Nederlands grootste voetbal twitteraar, Facebook voetbalclub Sparta Rotterdam, website en Facebook Panorama, websites NDC Media, Facebook FHM, Facebook voetbalclub FC Twente, kinder website Sevendays.nl en de grootste gamewebsite in de Benelux Insidegamer.nl.
Na vondst werd van elke vinder een foto gemaakt en direct op elke platform gecommuniceerd dat de game gevonden was om teleurstelling te voorkomen.
Met deze actie heeft Buzzista voor FIFA 13 ontzettend veel buzz met minimale investering weten te creƫren door samen te werken met zoveel verschillende media partners.